Roller na cellulit
Cellulit

Roller na cellulit – skuteczny sposób na walkę z pomarańczową skórką.

Roller na cellulit to aktualnie modny sposób walki z pomarańczową skórką. Jak wykorzystać jego możliwości, aby ujędrnić i wygładzić skórę całego ciała? Jaki roller kupić, aby sprawdził się w walce z nieładną skórą? Poznaj zestaw najskuteczniejszych ćwiczeń z zastosowaniem rollera, do walki z cellulitem.

Roller to niewielki, wykonany z tworzywa miękkiego – zazwyczaj piankowego, przyrząd w postaci wałka, który umożliwia dokładne rozmasowanie ciała. Wałek na cellulit.Masaże, rozciąganie, wygładzanie prowadzi do rozluźniania mięśni, wygładzenia skóry, poprawienia elastyczności, sprężystości i kurczliwości tkanek miękkich. Sprzęt ten może być wykorzystywany, jako środek rozluźniający po intensywnym treningu sprawnościowym, jak również, jako codzienny rytuał dbania o elastyczność mięśni i skóry.

Roller na cellulit i jego rola w walce z cellulitem.

Roller na cellulit odgrywa bardzo ważną rolę w walce z pomarańczową skórką. Dzięki wykonywanym automasażom, skóra ciała nabiera elastyczności i jędrności. Odpowiednio dobrany sprzęt, regularnie i starannie wykonywane ćwiczenia pozwolą pozbyć się niechcianego problemu, jednocześnie rozciągając i poprawiając kondycję skóry. Rozciągnięcie, osiągnięcie większej sprężystości, wygładzenie i pobudzenie skóry przy użyciu wałka będzie możliwe po wykonywaniu codziennych, kilkunastominutowych serii.

Sprawdź również jak działa masażer na cellulit!

Roller na cellulit – jak wybrać odpowiedni sprzęt.

Roller na cellulit to produkt, który powinien być sprawdzony i wykonany z przyjemnego i dobrego jakościowo tworzywa. Główną cechą tego rodzaju akcesoriów powinna być wysoka trwałość materiału, z którego jest on wytworzony, jak również odpowiedni rozmiar dopasowany do rozmiarów ciała. Ważną cechą charakteryzującą roller stosowany w celu pozbycia się cellulitu jest jego struktura. Produkt ten powinien posiadać odpowiednie wypustki, dzięki którym masaż będzie bardziej intensywny, a nacisk dotrze w każdy zakątek ciała.

Wałek do ćwiczeń na cellulit.

Roller na cellulit i jego wykorzystanie w ćwiczeniach.

Roller na cellulit i jego wykorzystanie w ćwiczeniach możliwe jest zarówno w domu, jak i na siłowni czy świeżym powietrzu. Stosowanie odpowiednio dobranych ćwiczeń i ruchów pozwoli pozbyć się niechcianego problemu, jak również zadbać o kondycję mięśni i skóry.

Przykładowy zestaw ćwiczeń stosowanych w walce z cellulitem zawiera propozycje takie jak:


  •  ćwiczenia na uda – siad prosty na podłodze, ułożenie rollera pod pośladkami, kołysanie się na wałku w przód i w tył,
  •  ćwiczenia na zewnętrzną stronę ud – leżenie na wałku bokiem, ułożenie drugiej nogi w zgięciu przed nogą masowaną, przesuwanie nogi po przyrządzie,
  •  ćwiczenia na pośladki – siad pośladkiem na wałku, założenie drugiej nogi na nogę ćwiczącą, podpór tyłem, wykonywanie tzw. ” huśtawki „.

Roller na cellulit – ogólne korzyści.

Roller na cellulit posiada wiele ogólnych korzyści. Ćwiczenia z wykorzystaniem wałka bardzo pozytywnie wpływają na zdrowie, samopoczucie, wygląd oraz odprężenie całego ciała. Dzięki masażom wykonywanym na rollerze zostają pobudzane tkanki głębokie organizmu, a także można samemu wykonać drenaż limfatyczny.

Masowanie ciała rollerem w połączeniu z innymi ćwiczeniami, poprawia krążenie krwi, dotlenia organizm, jak również powoduje rozluźnienie powięzi mięśniowej. Prawidłowo wykonane ćwiczenia pozwalają także walczyć z powstawaniem zakwasów i mikro urazów. Wykonanie masażu od dołu działa energetyzująco i kojąco, a wykonany drenaż przyczynia się do usunięcia toksyn z organizmu.

Roller na cellulit to świetny sposób na poprawę jędrności skóry, pozbycie się niechcianego cellulitu, wygładzenie ciała, jak również zadbanie o organizm oraz jego sprawność i kondycję. Dzięki wykonywaniu codziennych,  niedługich serii ćwiczeń organizm staje się zdrowszy, a ciało bardziej sprężyste i elastyczne.


Bibliografia

1. Leleń K. Slimming and Anti-Cellulite Cosmetics – Possibilities and Limitations, 2009
2. Ewelina Kurpiewska, Ewelina Sadzińska, Agata Wedman, Skuteczność masażu w redukcji cellulitu, 2016
3. Bruce E. Katz, Modelowanie sylwetki, 2012.
4. Kamińska A., Terapie antycellulitowe pod lupą, 2008

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

code