Jaka dieta na cellulit będzie najlepsza?

Nie ma chyba nic gorszego od pomarszczonej skóry na udach… Na sam dźwięk słowa „cellulit” wiele kobiet czuje się komfortowa i uważniej spogląda w lustro, szukając odznak niedoskonałości na własnym ciele. Niestety dzisiejszy styl życia, pośpiech, nieodpowiedni sposób odżywiania, głównie siedzący tryb życia sprzyjają pojawianiu się pomarańczowej skórki… Co robić, aby pozbyć się kłopotliwego problemu? Jednym z najskuteczniejszych sposobów jest stosowanie dobrze dobranej diety na cellulit na udach. Prześledźmy więc główne zasady zdrowego odżywiania.

Dieta na cellulit – jadłospis

Mówiąc o odpowiedniej diecie na cellulit na udach, większość naukowców zajmujących się badaniem problemu pomarańczowej skórki zaleca przede wszystkim regularny tryb odżywiania. Najlepiej spożywać posiłki w równych odstępach czasu, od 4 do 5 razy dziennie. Jeśli idziemy na cały dzień do pracy, warto przygotować sobie jedzenie już w domu, aby później nie grzeszyć w barach szybkiej obsługi czy przy automatach ze słodyczami. Regularne odżywianie zapewni Twojemu organizmowi poczucie bezpieczeństwa i sprawi, że nie będzie widział konieczności w niezdrowym magazynowaniu jedzenia. Do jadłospisu racjonalnej diety na cellulit należy włączyć szereg produktów bogatych w witaminy z grupy B (kiełki zbóż, drożdże, jajka), a także wiele produktów lekkostrawnych, szczególnie ryb, chudych serów, białego mięsa (najlepiej kurczaka i indyka) czy ryżu. Oprócz pozytywnego wpływu na przemianę materii, sprawią, że nie tylko Twoja skóra, ale i włosy i paznokcie będą wyglądały wspaniale. Pierwszą zasadą w jadłospisie diety na cellulit na udach powinno być przede wszystkim świadome odżywianie – jedynie produkty o wysokiej wartości i walorach zdrowotnych zapewnią Ci piękny, a co ważniejsze zdrowy wygląd! Bardzo ważne są dostarczane do organizmu płyny. Najistotniejszym składnikiem diety na cellulit na udach jest picie przynajmniej 2 litrów niegazowanej wody mineralnej o niskiej zawartości sodu. Świetnie sprawdzi się zielona herbata, która dodatkowo przyspiesza przemianę materii. Dużo wody zawierają także owoce i warzywa bogate w łatwo przyswajalne witaminy i mikroelementy.

Doskonałym uzupełnieniem diety na cellulit na udach będzie ponadto uprawianie sportów, przynajmniej 2-3 razy w tygodniu, stosowanie różnorodnych masaży (szczególnie polecany jest ten robiony przy pomocy bańki chińskiej) oraz używanie odpowiednich kosmetyków, dzięki którym na zawsze pozbędziesz się pomarańczowej skórki. Wiele Polek używa w pełni naturalnego specyfiku o nazwie Vialise. Podobnie jak dobrze dobrana dieta na cellulit na udach Vialise działa na główne przyczyny powstawania nierównej tkanki tłuszczowej. Jedną z jego głównych zalet jest bezkompromisowe usuwanie z organizmu toksyn, a to właśnie one przyczyniają się do powstawania cellulitu. Krem Vialise ma w składzie jedynie naturalne składniki, dlatego będzie świetnym uzupełnienie zdrowego jadłospisu diety na cellulit na udach!

Powered by WordPress