Roller na cellulit
Cellulit

Roller na cellulit – skuteczny sposób na walkę z pomarańczową skórką.

Roller na cellulit to aktualnie modny sposób walki z pomarańczową skórką. Jak wykorzystać jego możliwości, aby ujędrnić i wygładzić skórę całego ciała? Jaki roller kupić, aby sprawdził się w walce z nieładną skórą? Poznaj zestaw najskuteczniejszych ćwiczeń z zastosowaniem rollera, do walki z cellulitem.

Roller to niewielki, wykonany z tworzywa miękkiego – zazwyczaj piankowego, przyrząd w postaci wałka, który umożliwia dokładne rozmasowanie ciała. Wałek na cellulit.Masaże, rozciąganie, wygładzanie prowadzi do rozluźniania mięśni, wygładzenia skóry, poprawienia elastyczności, sprężystości i kurczliwości tkanek miękkich. Sprzęt ten może być wykorzystywany, jako środek rozluźniający po intensywnym treningu sprawnościowym, jak również, jako codzienny rytuał dbania o elastyczność mięśni i skóry.

Roller na cellulit i jego rola w walce z cellulitem.

Roller na cellulit odgrywa bardzo ważną rolę w walce z pomarańczową skórką. Dzięki wykonywanym automasażom, skóra ciała nabiera elastyczności i jędrności. Odpowiednio dobrany sprzęt, regularnie i starannie wykonywane ćwiczenia pozwolą pozbyć się niechcianego problemu, jednocześnie rozciągając i poprawiając kondycję skóry. Rozciągnięcie, osiągnięcie większej sprężystości, wygładzenie i pobudzenie skóry przy użyciu wałka będzie możliwe po wykonywaniu codziennych, kilkunastominutowych serii.

Sprawdź również jak działa masażer na cellulit!

Roller na cellulit – jak wybrać odpowiedni sprzęt.

Roller na cellulit to produkt, który powinien być sprawdzony i wykonany z przyjemnego i dobrego jakościowo tworzywa. Główną cechą tego rodzaju akcesoriów powinna być wysoka trwałość materiału, z którego jest on wytworzony, jak również odpowiedni rozmiar dopasowany do rozmiarów ciała. Ważną cechą charakteryzującą roller stosowany w celu pozbycia się cellulitu jest jego struktura. Produkt ten powinien posiadać odpowiednie wypustki, dzięki którym masaż będzie bardziej intensywny, a nacisk dotrze w każdy zakątek ciała.

Wałek do ćwiczeń na cellulit.

Roller na cellulit i jego wykorzystanie w ćwiczeniach.

Roller na cellulit i jego wykorzystanie w ćwiczeniach możliwe jest zarówno w domu, jak i na siłowni czy świeżym powietrzu. Stosowanie odpowiednio dobranych ćwiczeń i ruchów pozwoli pozbyć się niechcianego problemu, jak również zadbać o kondycję mięśni i skóry.

Przykładowy zestaw ćwiczeń stosowanych w walce z cellulitem zawiera propozycje takie jak:


  •  ćwiczenia na uda – siad prosty na podłodze, ułożenie rollera pod pośladkami, kołysanie się na wałku w przód i w tył,
  •  ćwiczenia na zewnętrzną stronę ud – leżenie na wałku bokiem, ułożenie drugiej nogi w zgięciu przed nogą masowaną, przesuwanie nogi po przyrządzie,
  •  ćwiczenia na pośladki – siad pośladkiem na wałku, założenie drugiej nogi na nogę ćwiczącą, podpór tyłem, wykonywanie tzw. ” huśtawki „.

Roller na cellulit – ogólne korzyści.

Roller na cellulit posiada wiele ogólnych korzyści. Ćwiczenia z wykorzystaniem wałka bardzo pozytywnie wpływają na zdrowie, samopoczucie, wygląd oraz odprężenie całego ciała. Dzięki masażom wykonywanym na rollerze zostają pobudzane tkanki głębokie organizmu, a także można samemu wykonać drenaż limfatyczny.

Masowanie ciała rollerem w połączeniu z innymi ćwiczeniami, poprawia krążenie krwi, dotlenia organizm, jak również powoduje rozluźnienie powięzi mięśniowej. Prawidłowo wykonane ćwiczenia pozwalają także walczyć z powstawaniem zakwasów i mikro urazów. Wykonanie masażu od dołu działa energetyzująco i kojąco, a wykonany drenaż przyczynia się do usunięcia toksyn z organizmu.

Roller na cellulit to świetny sposób na poprawę jędrności skóry, pozbycie się niechcianego cellulitu, wygładzenie ciała, jak również zadbanie o organizm oraz jego sprawność i kondycję. Dzięki wykonywaniu codziennych,  niedługich serii ćwiczeń organizm staje się zdrowszy, a ciało bardziej sprężyste i elastyczne.


Bibliografia

1. Leleń K. Slimming and Anti-Cellulite Cosmetics – Possibilities and Limitations, 2009
2. Ewelina Kurpiewska, Ewelina Sadzińska, Agata Wedman, Skuteczność masażu w redukcji cellulitu, 2016
3. Bruce E. Katz, Modelowanie sylwetki, 2012.
4. Kamińska A., Terapie antycellulitowe pod lupą, 2008

5 (100%) 5 ocen wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *